A reacci leucemuni

U fenomenu assuciatu à i cambiamenti patologichi in u sangue è l'orgoglii di sangue (bone, spleen, ganglis), simili à i sintomi di i tumuri di u sistema di i fisicu, hè chjamatu a reazione leucemea. In certi casi, elementi mulatorii immaturi entre in u sangue, in altri - a produzzione di caghjoli di u sangue hè crescitata, in u terzu - u pruduzzione di caghjoli di u sangue hè limitata.

Classificazione di reaczioni leucemoti

Forme di reazzione leucemunii di u sangue sò assuciati cù e cause di a so avvene. Ci sò i seguenti tipu principali di reaczioni neutrifiliche leucomoidi:

  1. A reazione leucemuni è eosinoffica. Hè assuciatu cù prucessi allergichi in u corpu. I pruvucà cumuni di u sviluppu sò invasioni helmintique, dermatite medecinale, reazione à a preghjunzione di antibiotici. In questu casu, un numeru significativu di eosinistili si trovanu in u sangue di u paci.
  2. Reacci leukemocanu di u mieloide. Trunca leucemia mielogenosa crunulica. I cambiamenti in u sangue sò osservati da metastasie di i celi di u cancer in l'ossu, è pò ancu esse assuciatu cù malatii infizziosi severi, diverse embriaguesi di u corpu. Inoltre, a reazione pò esse quandu anu piglià drogu antitumore.
  3. Reacci leukemocanu di tipu di limfochite. Sviluppeghja cù una mononuzosiose infecciosa , cancers, tuberculosis, certi infezzioni virali è malati autoimmune (lupus erythematosus, polyarthritis reumatoide).

Diagnosi di reaczioni leucemoti

I seguenti mètudi di diagnostichi sò usati per determinà a reacci leucemuni:

Terapiutu di e reaczioni leucemoti

Ùn esisti micca mette tratti specifiche di trattamentu di e reazzione leucemuni. I cambiamenti patològichi nantu à u parte di u sistema emulatoricu di dicapitulà o scorri dopu una terapia completa di a malatia sottusicanti, cum'è un risultu di quale si eranu. Allora, in casu chì l'invasione helmintique hè statu cunfermatu, i drogheri antelimintichi sò prescritti, in casu di malatii infizziosi hè realizatu di a basa di u antibioticu, ecc.

L'eccezzioni sunnu certi modi di reazzione leucemuni, quandu, anche u trattamentu, ùn sò micca migliori in u stafilamentu chimicu di a malatia. In questu casu, u cumplessu di a terapia hè supplementatu da a rimpiazzamentu di sintomatique, anti-allergii è certi agentsu hormonal.