Extract of belladonna

Ordinariu hè una pianta toscana, in i foglie, i radichi è e buchjuli chì cuntenenu alcaloidi di a serie tropane. Prima di tuttu, hè atropine, hyoscyamine, scopolamine. Sti sustegueri anu un antisimodo moddu forti bè, cusì in a medicina, l'extracte di krasavka hè utilizzatu principalamenti per u spasmodic pain.

Formulazione mediateca di u extracte di a belladonna

U strattu direttu di sta pianta venenu in dui formas:

  1. Extract krasavki thick - una massa grossa marrone scura, ottinutu da a fede di a pianta. U cuntenutu di alcaloci in a sustanza hè 1.4-1.6%. A dosi unica di a droga, secondu u pianu di u corpu - 0,01-0,02 g; a dosa massima ammissibiliata massima di 0.05 g, è a dosa di u massimu permissibile per un adulte hè 0.15 g. Perchè una dosa segura di l'extracte belladonna hè assai picca, ùn hè micca usata in a so forma pura, ma solu in a composizione di diversi medicazione, incù l'addivatori sustanziali.
  2. Extract krasavki seccu marrone o culore marrone, chì cuntene alcaloidi 0,7-0,8%. Siccome chì a cuncintrazioni di alcaloïde in u siliziu seccu hè minima, in a fabricazione di droga cun ellu, e dosi permissibuli di a sustanzita sò dui volte più maiori di quellu di u extractu spichidu.

Basatu nantu à l'estrattura di a belladonna, pirlini, pozzoni, puzzi, guttimi utilizzati per a dilatazione di u pupu in ophtalmologie, sò suppositori rectal. Inoltre, hè parti di alcunu pocioni cummincii è pilastri.

Tableti cù extracte krasavka

Pilluli galiastri cù l'extracte Belladonna sò una preparazione di l'attuali cumminatu (analgésicu è spasmolìtticu). A cumpusizioni di i comprimi inclusi l'estru di valerianu - 0.015 g, extracte di zucchero - 0.012 g, extracte di salti - 0.01 g. Questi prateti sò addupirati per variate malatii di l'stomacu è di l'intestini, accumpagnati da i dolore spasmodici. Pigliate a medicina 1 tableta 2-3 volta à ghjornu.

L'extracte krasavki hè ancu questu di e droghe cum'è Bicarbon, Bepasal, Bellallin, Bellastezin. Tutti issi drogagusi sò usati per trattà u stomacu, cù l'acidezza più grande di u zucchero gastricu, spasmi intestinali è musculi lustri.

Suppositori cù extract belladonna

Candele cù belladonna sò in u trattamentu di l'hemorrhoidi è di fissuri di l'anu. I più cumuni sò suppositori Betiol (0.02 g extract in un suppositoriu) è Anusol (0.015 g extract). L'acelli sò generalmente aplicati 1 a 3 volte à u ghjornu. A dosa maximali ghjornu hè 7 suppositori.

Eppuru è contraindicazione

Quandu u trasportu l'extracte belladonna pò esse osservatu:

A sopra à l'dosi permissibuli pruvucarà avvilinatu seculu.

A droga ùn hè micca usata quandu: